ویژگی‌های برتر وردپرس

1,286

به کمک وردپرس شما قادر خواهید بود که وب‌سایت خود را به طور کامل مدیریت کنید، بدون اینکه نیاز به یادگیری نحوه کدگذاری و برنامه‌نویسی داشته باشید.

سایت وردپرسی

۱.استفاده آسان و راحت

این ویژگی وردپرس سبب شده است که وردپرس به انتخاب مورد علاقه طراحان وب در همه جا ساخته است. همچنین استفاده از وردپرس، نیاز به تخصص در تکنولوژی‌های پیچیده PHP, HTML و CSS را از بین برده است. حتی بدون کد نویسی در وردپرس، به راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید.

این ویژگی باعث شده تا شما مجبور نباشید زمان زیادی را صرف یادگیری طراحی وب‌سایت کنید و این زمان را می‌توانید در جنبه‌های دیگر کسب‌وکار خود به کار گیرید.

۲.بروز بودن و بروزرسانی بر حسب نیاز کاربران

وردپرس بر حسب آخرین تکنولوژی و نیازهای کاربر به روزرسانی می‌شود. عملکرد و هدف یک وب‌سایت در طول زمان تغییر می‌کند و خوشبختانه وردپرس نیز با این تغییرات همگام است. به روز رسانی‌های منظم وردپرس به این معنی است که مشکلات آن برطرف می‌شود و ویژگی‌های مفید و هیجان‌انگیز جدید به طور مداوم به آن اضافه می‌شود.

۳.گزینه‌های طراحی جذاب

وردپرس دارای هزاران تم و پوسته اختصاصی است که به شما اجازه سفارشی‌سازی و شخصی‌سازی پوسته مورد نظر خود را نیز می‌دهد.

۴.بهینه‌سازی موتورهای جستجو(SEO)

بهینه‌سازی موتورهای جستجو در سایت‌های وردپرس به سادگی قابل انجام است. مواردی مانند تگ‌های H1,H2,H3، استفاده از کلمات کلیدی و غیره همگی در قسمت مربوط به سئو در وردپرس قابل انجام است.

همچنین برای بهبود سئو می‌توان از افزونه های متنوعی مانند Yoast  استفاده نمود.

۵.ساختار مناسب برای ربات‌های گوگل

وردپرس اجازه ایجاد نقشه‌های سایت XML را می‌دهد که این نقشه‌ها به ربات‌های گوگل نشان می‌دهد که صفحات وب‌سایت شما کجاست و کدام یک ارزش بالا رفتن در نتایج جستجو را دارند.

نقشه xml گوگل وردپرس

۶.مدیریت آسان محتوا

درست به مانند نرم افزار word که به راحتی می توانید محتوا را ویرایش یا مدیریت کنید، می توانید یک سایت وردپرسی را به طور کامل مدیریت کنید.

۷.قابلیت اشتراک

اشتراک موضوعات ومطالب در وردپرس بسیار ساده و راحت است. با استفاده از افزونه هایی که در وردپرس وجود دارد می توانید محتوای وب سایت خود را در سایر سیستم عامل ها به اشتراک بگذارید و سایت خود را به حساب شبکه های اجتماعی متصل نمایید.

۸.وب‌سایت ریسپانسیو

اگر شما می‌خواهید وب‌سایت خود را به دستگاهی تنظیم کنید که برای بازدید‌کنندگان شما با یک تجربه فراموش نشدنی قابل دسترسی باشد، وردپرس برای شما بهترین انتخاب است و فرقی نمی‌کند که بازدیدکنندگان شما از تلفن هوشمند، رایانه لوحی و یا رایانه رومیزی برای اتصال به آن استفاده می‌کنند.

۹.عملکرد

هنگامی که شما وب‌سایت خود را از طریق وردپرس راه‌اندازی می‌کنید، محدودیتی برای چگونگی استفاده از انواع پلاگین‌ها و تم‌ها وجود ندارد. با طیف وسیعی که از تم‌های مدرن و قدیمی وجود دارد تقریبا هر کسی می‌تواند وب‌سایت خود برای هر نوع کسب‌وکاری را راه‌اندازی کند.

۱۰.تطبیق پذیری

اگر در ابتدای کار خود تنها به یک وب‌سایت با سرعت بالا نیاز داشته باشید با رشد و توسعه کسب‌وکار شما ممکن است به یک سایت با امکانات بیشتر و پیشرفته تر نیاز داشته باشید. وردپرس به شما این اجازه را می‌دهد که وب‌سایت خود را خیلی سریع و آسان بدون هدر دادن وقت و منابع بروز نمایید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.