انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای سئو

1,467

ممکن است با بررسی سئو سایت خود متوجه شوید که سایت شما پیشرفت چشمگیری نداشته است، این مورد نشان دهنده‌ی ضعف سئوی سایت شما در برابر رقبا می‌باشد. در نتیجه برای بهبود اوضاع سئو سایت خود به شناسایی سئو رقبا خود بپردازید.

شناخت تجارت خود

در گام نخست، مهم ترین مرحله شناخت تجارت خود می باشد؛ در این راستا باید به نیازهای مشتریان خود توجه داشت؛ برای انتخاب کلمات کلیدی باید بررسی شود که مشتریان چه کلماتی را جستجو می‌کنند.

بیشترین عبارات جستجو شده

با استفاده از ابزار Google AdWords می‌توان بیشترین عبارات جستجو شده را مشخص کرد. برای انتخاب درست بهتر است که هر کدام از این کلمات را در گوگل جستجو کرده و رقبای خود را در آن عبارت خاص بشناسید. همچنین با استفاده از ابزار Google Trends می توانید با بیشترین کلمه جستجو آشنا شوید.

محتوای مفید

با توجه به اهمیت محتوای مفید و مناسب می‌توانید با بررسی سایت‌های خارجی و ترجمه مقالات آن ها به ارائه مطلب جدید و سئو شده بپردازید.

معرفی در وب مسترها

پس از انتشار مقاله خود در وب سایت خود می‌توانید مقاله خود را در اکانت گوگل وبمستر خود معرفی کنید و بعد از ایندکس شدن و ساخت بک لینک های مناسب ومتعدد بعد از مدت کوتاهی متوجه بهبود وضعیت سئو سایت خود خواهید شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.